Oktober 2017

 

Odette & Diego en Rogier & Hidalgo

 

Ongeveer anderhalf jaar geleden hebben mijn man en ik Carolien voor het eerst ontmoet. Onze toenmalige instructrice ging gedeeltelijk stoppen met lesgeven en heeft Carolien toen bij ons geïntroduceerd. Het klikte en sindsdien hebben we allebei les bij Carolien.

 

Lees meer

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

Augustus 2017

 

Denise Booij en Puck

 

Ongeveer 2 jaar geleden kwam Puck op mijn pad, een nieuw paardenmaatje om voor te zorgen van toen 19 lentes jong. Lief en zachtaardig van karakter, heel betrouwbaar en het voelde dan ook direct heel vertrouwd alsof het al jaren zo was.

 

Lees meer

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Maart 2017

 

Sara Ysebaert met Cato

 

Ik heb nu ongeveer een half jaar jaar les van Carolien. Ik heb vroeger veel gereden maar ben er een tijd uitgeweest. Toen ik weer een paard kocht, wilde ik daarbij goede begeiding. Ik kwam bij Carolien terecht en ik wilde weer starten bij de basis. Bij voelen, bij zitten. Daar zijn we mee begonnen.

 

Lees meer

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

September 2016

 

Mariëlle Thielle met Tiboy

 

Bijna anderhalf jaar geleden werd Tiboy kreupel. Het leek allemaal wel mee te vallen. 2 weken rust en wat pijnstillers, maar het werd helaas niet beter. Toch maar naar de kliniek voor een kreupelheidsonderzoek. Daar bleek dat hij op beide achterbenen een tussenpees blessure had. Op de echo was het defect niet heel erg dramatisch, dus de dierenarts was positief. 3 maanden rust en wandelen en dan zou het snel weer herstellen.

 

 

Lees meer

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Juli 2016

 

Susan Verheijen met Gadget

 

Sinds een aantal jaren heb ik een volbloedruin Gadget, hij is nu 15 jaar. Ben samen met hem ook altijd actief geweest in de wedstrijdsport, voornamelijk dressuur. Na mijn verhuizing naar een andere stal met Gadget liep ik elke keer tegen een aantal problemen aan.

 

Lees meer

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

Juli 2016

 

Manon Diepstraten met Wally

 

Al een aantal jaren ben ik actief in de dressuursport met mijn haflinger Wally. Toen ik haar kocht, waren we beiden beginners. We zijn de afgelopen jaren echt met elkaar meegegroeid. Dit paardje doet daadwerkelijk alles voor me en we vertrouwen elkaar onvoorwaardelijk.

 

Lees meer

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Juni 2016

 

Annelies van den Wassenberg met Vince

 

Ik ben bij Carolien les gaan nemen omdat zij mij kon bieden wat ik zocht. In 2014 tijdens een 3-daagse vakantie naar de Veluwe met mijn paard Vince ben ik voor de eerste keer in aanraking gekomen met het werken aan de hand en de Academische Rijkunst. Toen dacht ik al "dat wil ik graag met Vince gaan doen".

 

Lees meer

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

Mei 2016

 

Sanne en Myrthe van Ham met Pico

 

Wij hebben samen een KWPN’er, Pico van bijna 18 jaar. Een aantal jaren geleden stond Carolien bij ons op stal met de halfzus van Pico, Usha. Na een tijd les te hebben gehad bij een andere instructrice zijn we overgestapt op les van Carolien.

 

Lees meer